Plusy akceptowania kryptowalut w Twoim biznesie
Akceptowanie kryptowalut w swoim biznesie internetowym, jako formy płatności za towary i usługi ma wiele zalet, ale także szereg wad. W tym artykule przyjrzyjmy się zaletom.
1. Bezpieczeństwo
Większość kryptowalut w obiegu jest bardzo bezpieczna. Weźmy na przykład bitcoin: transakcje bitcoinowe są jednymi z najbardziej bezpiecznych na świecie. Każda transakcja jest weryfikowana przez górników, a następnie zapisywana w księdze publicznej, którą każdy może zobaczyć. Ta publiczna księga nie może być również sabotowana, ponieważ złożone kryptograficzne hashe chronią ją przed manipulacją lub włamaniem. W http://materialista.pl znajdziesz kompleksowe przewodniki, jak działają kryptowaluty.
2. Zwiększenie zasięgu
Bitcoin i inne kryptowaluty pomagają ogromnie w wysyłaniu płatności za granicę. Tradycyjne systemy bankowe i operatorzy transferów pieniężnych są często droższe, zajmują więcej czasu i są trudniejsze do znalezienia, jeśli mieszka się w słabo rozwiniętym regionie. Dodatkowe opłaty i długi czas oczekiwania mogą zniechęcić ludzi do zakupów w takim sklepie jak Twój. Jeśli stwierdzą, że mogą płacić z mniejszymi opłatami i w szybszym tempie, może to skłonić ich do zakupu większej ilości towarów i usług.
Ponieważ możesz wysyłać kryptowaluty praktycznie zawsze i wszędzie, twój rynek będzie znacznie większy, ponieważ możesz objąć wiele różnych krajów (i stref czasowych). Bariery między krajami mogą zostać przełamane, a tym samym Twój rynek się rozszerzy.
3. Niższe opłaty
Transakcje kryptowalutowe omijają wiele opłat ponoszonych przez większość tradycyjnych metod płatności. Tradycyjne płatności wiążą się z licznymi opłatami, które często obciążają konsumentów. Transakcje kryptowalutowe ponoszą niewiele, jeśli w ogóle, opłat i są niezwykle opłacalną opcją dla firm, zwłaszcza tych działających głównie online.
4. Public relations
Akceptowanie kryptowalut jako płatności za swoje towary i usługi to dobry sposób na generowanie świadomości marki. Jeśli zaczniesz akceptować kryptowaluty jako formę płatności, możesz wykorzystać to jako punkt odniesienia w swojej działalności, a nawet możesz stworzyć wokół tego całą kampanię marketingową. To nowy rodzaj marketingu skierowany dp nowej generacji klientów: entuzjastów kryptowalut, którzy chętnie wykorzystują kryptowaluty do czegoś więcej niż tylko inwestowania.
Dopuszczenie kryptowalut jako formy płatności może być również dobre dla Twojej marki. Jeśli masz odpowiedni produkt lub usługę i można go kupić za bitcoin lub inne kryptowaluty, może to być idealne połączenie. Na przykład, jeśli prowadzisz firmą technologiczną, przyjęcie kryptowalut jako formy płatności byłoby sposobem na pokazanie, że Twoja firma jest bardzo nowoczesna i wybiegająca w przyszłość.